Om mig

Mitt foto
Hej jag heter Adam och är snart 15. Jag är väldigt sport intresserad och det är väll mest det jag gör på min fritid. Och jag älskar att köra snowboard.

söndag 15 april 2012

Prao dag 3-4 OKQ8

Idag har jag gjort precis samma sak som jag gjort förut.
Genom min prao så har jag lärt mig byta däck, tvätta bilar och andra saker som handlar om bilar.
OKQ8 använder många språk när dom ska t,ex prata med kunderna eller om dom ska beställa något till en bil, för allt står inte på svenska.
Jag har varit jätte nöjd med min prao för jag gillar göra fysiska saker, och jag tycker det är kul att se om man skulle vilja jobba på en mack.
Det var allt för mig, hejdå!(:

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Du verka har haft det roligt på din PRAO. Det var roligt att du ha fått lära dig mycket där.

    SvaraRadera
  2. Hejsan Adam!
    Det verkar som om du har fått lära dig mycket där, hoppas även du har haft kul!

    SvaraRadera