Om mig

Mitt foto
Hej jag heter Adam och är snart 15. Jag är väldigt sport intresserad och det är väll mest det jag gör på min fritid. Och jag älskar att köra snowboard.

onsdag 11 april 2012

Prao dag 2 OKQ8

Hej, idag har jag varit PRao dag 2. Jag fick göra sånt som jag gjorde igår också idag. Jag har märkt att dom använder språken på olika sätt, t.ex konversation med försäljare ellet köpare och när du ska läsa kanske på ett däck så står det kanske inte alltid på svenska. Det här var allt för mig idag, hejdå!:)

1 kommentar:

  1. Hej!

    Kul att träffas och även läsa om dina upplevelser. Va? Behövs de andra språk än svenska för att jobba på en mack. Intressant. Kolla lite mer med Patrik oxå. Hur använder de datorn och internet? Tips jag bokar tex biltvätt hemma vid datorn.

    Ha det got så ses vi på måndag.
    / Niclas

    P.s.
    Hade varit lite kul med några foton oxå. Dig in action kanske?
    D.s.

    SvaraRadera