Om mig

Mitt foto
Hej jag heter Adam och är snart 15. Jag är väldigt sport intresserad och det är väll mest det jag gör på min fritid. Och jag älskar att köra snowboard.

torsdag 29 mars 2012

Förväntningar på Praon.

Hallo. Jag ska prao på OKQ8 och jag är riktigt taggad.
Jag tror att jag ska tvätta bilar och kanske städa i lokalen.
Jag hoppas att jag ska få känna hur det är att jobba på en mack och samtidigt få lite röra mig eller göra olika praktiska saker.

Det OKQ8 jag ska praoa på ligger uppe vid Netto och Willys.
Dom har en biltvätt och andra olika sorters tillbehör till din bil.
Du  kan också lämna in bilen så kan dom göra undersökningar eller nått din bil behöver.
Dom har också en butik med olika tillbehör till bilen och lite annat smått och gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar