Om mig

Mitt foto
Hej jag heter Adam och är snart 15. Jag är väldigt sport intresserad och det är väll mest det jag gör på min fritid. Och jag älskar att köra snowboard.

torsdag 23 februari 2012

Prao dag 4

Hej idag var det sista dagen på praon och det tycker jag är väldigt tråkigt för jag har verkligen trivts här. Idag hade vi samma schema som igår så det finns inte så mycket att säga om dagen. Men senare på fritids sen så hände det lite annat,vi började med att ha som en samling. Efter det så skulle alla ut och vi killar började med bandy,sedan gick vi in. När vi kom in så va det dags för lite mellanmål,när alla var klara så skulle jag spela spel med en lite tjej. Hon var jätte duktig och jag blev verkligen förvånad. Sen kom det mer och mer barn och alla ville va med så började spela ett spel som heter råttorna och katten,det va jätte kul. Nu blev klockan fyra och jag gick hem. Hejdå bloggen:)

2 kommentarer: